Music

odwiedzających tego bloga jest :D

niedziela, 22 grudnia 2013

Wigilia Szczepu!!!


Wczoraj(21.12.13) odbyła się wigilia harcerska, organizowana przez Szczep 136 WDHiZ ,,Zarzewie", święto odbyło się w gimnazjum nr112 przy ulicy Solipskiej 17/19.
Wigilia zaczęła się o godz. 14:00 i trwała do 19:00, lecz harcerze musieli przyjść dwie godziny wcześniej by poćwiczyć.
Na samym początku wszyscy grający w przedstawieniu ubrali się w swoje stroje, a osobami grającymi były:
  • Stara bombka  - Ja
  • Bombka 2 - Kamila
  • Nowa Bombka - Zuzia
  • Łańcuch - Martyna, Dawid, Krzyś
  • Scrooge - Jerzy
  • Duch 1 - Julia
  • Duch 2 - Agnieszka 
  • Duch 3 - Grzesiek
  • Dziewczynka z zapałkami - Natalia P.
  • Gerda - Ola
  • Kaj - Jaś
  • Św. Mikołaj - Mikołaj R.
  • Chłopiec - Mikołaj T.
  • Aniołek - Natalia K.
Kiedy poćwiczyliśmy i zeszliśmy na dół druh Piotr ogłosił alarm mundurowy, wszyscy przebraliśmy się w mundury i stanęliśmy w dwuszeregu. Później druh przyniósł dla każdego zastępu po dwie pizzy i dał 15 min na zjedzenie, kiedy wszyscy zjedli zaczęliśmy dawać prezenty, które były wymagane,Po tym jak wszyscy przyszli ( czyli zuchy, zuchenki, harcerze,harcerki oraz starsi harcerze),były różne gry i wyzwania, cała ta gra trwała 3 godziny. Kiedy dobiegła godzina 16:00 osoby uczestniczące w występie ruszyły ku szatni i przebraliśmy się w stroje. Po przebraniu poszliśmy na sale i przygotowaliśmy się do przedstawienia. Ja jako pierwsza wychodziłam na scenę. Wyszłam w pudełku na scenę i rozpoczęłam sztukę. Kiedy przestawienie się skończyło druh ogłosił alarm mundurowy czas 3 minuty. Przebrani w mundury (oczywiście nie w 3 minuty), wszyscy poszliśmy na salę i usiedliśmy w kręgu. Druhny drużynowe i druhowie drużynowi, swoich drużyn zapalili świece.Kiedy świeczowisko się zakończyło każdy zaczął składać życzenia (bardzo przepraszam jeśli kogoś pominęłam). Wszyscy rozchodzili się do domów. Na koniec zostało parę rąk do sprzątania. Oto nastpujące osoby:
  • Ja  
  • Łukasz (starszoharcerz)
  • Piotrek (starszoharcerz)
  • Marcin (starszoharcerz)
  • Mikołaj (starszoharcerz)
  • Kuba (harcerz)
  • Bartek K.(zuch)
O godz. 20:26 poszłam do domu...Jako ostatnia.
W imieniu moim i Kamy składam najserdeczniejsze życzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz